Vertinimas naudojant slaptus skambučius ir laiškus Labai dažnai telefono skambutis ar elektroninis laiškas suformuoja pirmąjį jūsų įmonės įvaizdį vartotojui. Todėl yra svarbu stebėti ir plėtoti klientų aptarnavimo kokybę, taip pat ir šiuose komunikacijos kanaluose. Taigi pasirinktinai, slaptasis pirkėjas gali skambinti į jūsų įmonę arba susisiekti elektroniniu laišku. Po to slaptasis pirkėjas užpildo anketą su Jums rūpimais klausimais arba parašo rašinio formos santrauką. Lyginant slaptus apsilankymus, skambučių ir laiškų stebėjimo metu yra vertinami kiti dalykai. Pavyzdžiui, ar darbuotojas sugeba “šypsotis telefonu” ir sukelti teigiamas emocijas bendraujant elektroniniais laiškais. Tiek vertinant skambučius, tiek ir elektroninius laiškus greitis ir teisinga kontakto pradžia yra labiausiai vertinami. Elektroniniuose laiškuose slapti pirkėjai daug dėmesio kreips į rašybą, telefono skambučio metu į darbuotojo balso toną. Darbuotojo kompetencija, žinios ir pardavimo įgūdžiai, kurie yra vertinami slaptųjų apsilankymų metu, taip pat gali būti vertinami ir pasinaudojant skambučiais bei laiškais.